piątek, 20 stycznia 2012

Hej dziś weszłam na stronę knorra i zobaczyłam jaki mają pomysł na dziś i zobaczyłam

Ryba w chrupkiej otulinie;)




Ryba w chrupkiej otulinie - składniki:

  • jajko - 1 sztuka
  •  
  • olej słonecznikowy - 180litrów


Ryba w chrupkiej otulinie - sposób przygotowania:

  1. Rybę umyj, osusz i pokrój w mniejsze kawałki (np. paski szerokości 2 cm ). Dokładnie odsącz z nich wodę.
  2. Fix Chrupiące placki ziemniaczane przesyp do miseczki. Czerwoną cebulę pokrój w plastry i dodaj do placków wraz z jajkiem oraz dwiema szklankami wody.
  3. Ciasto odstaw na około 10 minut – do momentu, gdy zgęstnieje.
  4. Rozgrzej tłuszcz na patelni. Osuszoną rybę obtocz w cieście i układaj na patelni, po czym smaż na złoty kolor.
  5. Usmażone kawałki ryby układaj na papierowym ręczniku, aby pozbyć się nadmiaru tłuszczu.
  6. Gotową rybę podawaj z kwaśną śmietaną.

Wyszła mi taka sobie trochę mi się rozwaliła na patelni jutro idę z mamą na zakupy kupić nową patelnię i talerze muszę kupić sobie do ryb ;)
A talerze bo znudziły mi się;P myślę nad tą:
Jest super..,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz